منتدي خلاصة تجاربي
منتدي الغلابة يرحب بك
وندعوك للتسجيل معنا
منتدي خلاصة تجاربي
منتدي الغلابة يرحب بك
وندعوك للتسجيل معنا
منتدي خلاصة تجاربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي خلاصة تجاربي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياسمين نيازي نهايتي معاك

كاتب الموضوعرسالة
هند

ياسمين نيازي نهايتي معاك Empty
مُساهمةموضوع: ياسمين نيازي نهايتي معاك   ياسمين نيازي نهايتي معاك I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 22, 2013 8:48 pm

وكأن نهايتى معاك متعاده يكتبها اى مؤلف هتسبنى وتمشى وتعرف غيرى وتبنى حياه وتخلف وكأنى مكنتش شئ فى حياتك فى يوم من الايام طب سيب حاجه منى صوره هديه اى حاجه ليا جيب بنت وسميها على اسمى تفكرك بيا متحسسنيش انى مجرد تجربه والسلام اما انا بقى طول مانا مش وياك احساسى ان انا عمر ما هنساك وقفلى حياتى وفاض بيا خلاص مش هعمل زيك واكدب على ناس . اما انا بقى طول مانا مش وياك احساسى ان انا عمرى ما هنساك وقفلى حياتى وفاض بيا خلاص مش هعمل زيك واكدب على ناس مش عدل بجد انى اظلم حد عشان اعيش والسلام.
انا كل مافكر فى اللى ما بنا للدرجه دى قليل ده اللى وصلناله مكنش فى بالى عمرى ماكنت اتخيل دانا كنت ما صدقت انى لقيتك مش مكتوبلى ارتاح . الفرق الواضح بينى وبينك انى انا هبقى لوحدى انا مش انانيهلايمكن ادوس على حد يموت وانا اعدى ومسيرك تندم يوم مادموعك متجبش اللى راح . اما انا بقى طول مانا مش وياك احساسى اننا عمرى ماهنساك وقفلى حياتى وفاض بيا خلاص مش هعمل زيك واكدب على ناس مش عدل بجد انى اظلم حد عشان اعيش والسلام.

ياسمين نيازي نهايتي معاك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنية نهايتي معاك ياسمين
» كلمات اغنية معاك معاك برتاح
» كلمات اغنية يا مستقوي ياسمين
» كلمات اغنية دايما معاك ......... تامر حسنى
» كلمات اغنية اكدب عليا ياسمين